måndag 3 juni 2013

Måndagslistan.

Hur ser skrivbordet på din dator ut?
typ så, med grönt och får och traktor.

En bild du tar exakt nu, på med webbkameran!
hej. Jag har inte ens borstat håret idag = slö tjej.

Det tråkigaste som hänt dig i år
alltså jag vet inte, att jag måste sluta jobba på museet, kanske. Men jag har ju faktiskt annat på G, så det är ju inte så farligt ändå.

Det bästa som hänt i år
att jag kommit någonstans med min läkarutredning, kanske.



Tre senaste sms
"Hihi :) imorse när du låg på snarklådan såklart ;) vad roligt att du tyckte om det :) puss ♥"
"Okej, tänkte priciis börja telefonera dig ;) ses snart då! Kör försiktigt! Puss ♥"
"Bra, tack! ♥ gonatt :)"

Nuvarande beroende
Musik: Imagine Dragons.
TV-serie: Grimm och Supernatural är favoriterna just nu.
Kläder: Klänningar.
Mat: Grillat!

Ett jobb du aldrig kan ha
något där man måste smöra för kunder och aldrig få säga ifrån.

Något du inte gillar hos andra
när man märker att det enda de bryr sig om är sig själva,
folk som säger att de inte är feminister (speciellt kvinnor som säger det... bara: va?),
avsaknad av empati, för att bara nämna några saker.


En dålig sida med dig själv
jag tar åt mig av dålig kritik men har svårt att ta in beröm och komplimanger.

En maträtt du är sugen på just nu
pizza, av någon konstig anledning. Måste vara all pizza de äter i Smala Sussie.


Helgplaner
något jag inte får prata om och att kanske hjälpa mamma barnvakta lill-Putten.

6 kommentarer:

  1. Vad fina bilder du har! Jag har just startat upp en ny blogg. Vad tycker du jag ska skriva om? Vad vill man se i en blogg? Är jätte tacksam för hjälp! Kram! :)

    SvaraRadera
  2. Mycket tänkvärt mellan varven och fina bilder.
    Mina helgplaner, däremot, verkar ha förändrats. Återkommer till det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack :)
      jo, jag var efter firre från farmor&farfar igår och hörde lite.

      Radera
  3. Om vi säger så här; en intressant vändning. Fick lite flashbacks från många år tillbaka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hm, vi får prata om det imorgon kanske.

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).