torsdag 13 juni 2013

Jag vet.

jag är en ganska usel bloggare just nu, men vad tusan, jag har ju alldeles för mycket att göra! Tänkte köra någon slags sammanfattning av de senaste veckorna efter helgen, vi ska ju nämligen gifta bort min äldsta bror på lördag! Idag har jag varit vaken sedan 06.30 på morgonen och kom hem från Geta runt 18 på kvällen, har hjälpt till att förbereda lokalen lite. Så, ja. Det är lite att stå i, även om jag ändå inte är så jätteinblandad. Nåja, ikväll ska jag slänga ihop ett par skyltar till toaletterna (tyckte inte streckgubbar var så hett...) och sen tror jag det snart får bli nattning för mig. Imorgon tänkte jag mig ut till Bussö för att kanske klippa till min yngre bror. Så det så.

vi hörs senare!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha! Jag läste "för att kanske klippa till min lillebror” som att du verkligen ska åka till honom bara för att slå honom lite snabbt ^^ (men det kanske var det du menade? hehe)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, det var meningen att vara lite tvetydig ;D
      Han blev av med mer hår än tänder den här gången ;D

      Radera
  2. Nu vill jag se bröllopsbilder Hanna! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, det lär du få, om ett tag. Först ska jag välja och redigera och sen ska jag leverera dem till brudparet och seeen kanske jag visar här :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).