måndag 17 juni 2013

En liten sammanfattning.

okej, om jag skulle ta och köra igång med sammanfattningen av det som passerat nu, då. Here it goes:

lördag 8 juni
Möhippa!

söndag 9 juni
hämtade hem familjemedlem nummer fem (katt nummer tre): Molly.

måndag 10 juni
Emil kom på besök och vi testade reflexskärmar och bländare, sedan spelade vi TP.

onsdag 12 juni
hängde med lillkissen, försökte fotografera henne men hon står ju aldrig stilla!
Var till Tom&Michaela en sväng och pratade om helgens fotografering.

torsdag 13 juni
hjälpte till att ställa i ordning lokalen för bröllopsmottagningen.

fredag 14 juni
var till Bussö och klippte Emil. Lämnade kameran hemma, bilden ovan hittade jag på minneskortet när jag tömde det

lördag 15 juni

bröllop! Bonusbild på två soliga kusiner.

12 kommentarer:

  1. Snutte vilken liten sötnos eran lilla molly är :D

    SvaraRadera
  2. VA?! DU HAR INTE SAGT NÅGONTING OM ATT NI SKULLE SKAFFA EN TILL KATT! Vad är det här, Hanna!?!

    Men den är supersöt! Ser ut som ett får ;P

    Uuuh, lite bröllop :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha, det var inte meningen egentligen - det blev en mycket spontan tillökning ;)
      JA! Jag vet! Och hon har så sjuuukt mycket energi! Får ju de andra herrarna att verka slöa ;D

      jooohoooiduuu :D

      Radera
  3. Bra sammanfattning över en rätt späckad vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förresten, det finns en present till dig från gudmor hos oss.

      Radera
    2. jo, hon sa det, jag kommer efter när tillfälle finns - kanske på fredag?

      Radera
  4. Jättefin samling av vardagsögonblick! Grymma bilder Hanna!

    SvaraRadera
  5. älskar kissemissen! :> ser ut som en miniatyr av en av de katter jag passar åt grannarna. har liksom en lite rädd men oskyldig blick, aw!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, jag med ;) ja! Gulligt! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).