tisdag 4 juni 2013

Att baka eller att inte baka.


idag är det ett riktigt snuskväder. Det är kallt (8 grader! I juni!), blåsigt och regnar. Jag steg upp en stund innan Sami for på jobb och efter titt på gårdagens Elemetary och lite frukost, gick jag och lade mig igen. Med mjukisbyxor, yllesockor och filt som extra sovattiraljer. Är så tusans frusen idag att det inte ens är roligt. Inte för att det är så roligt att vara lite frusen heller, förstås. Eh. Nåja. Tänkte jag skulle ha bakat en rabarberkaka idag, men jag vet inte om jag har ork till det. Mest vill jag ta en katt under var arm, slänga mig på soffan och titta på film resten av dagen.
... fast det skulle ju förstås vara gott med lite kaka till filmen, det är sant.

jag är medveten om att jag har ett fantastiskt spännande liv, mhm.

6 kommentarer:

  1. Det är gott med kaka - och kan vara varmt att baka

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, det blev kaka, men jag tror inte det var en speciellt varm kaka att baka ;D

      Radera
  2. ALLTSÅ! Den här bilden fick mig att direkt inse hur förbannat cool du skulle se ut i så kort frisyr (som det ser ut som att du har på bilden, typ) ALLTSÅ, WOW! Du måste prova! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, men jag måste ju ha min hårgardin att gömma mig bakom! Jag kanske skulle se tuff ut, men jag skulle nog känna mig naken ;D
      Tack i alla fall :D

      Radera
  3. Rabarberkaka är gott :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det fick bli en liten sådan i alla fall ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).