onsdag 19 juni 2013

And fade out again, and fade out again.


idag har jag förstått att det redan hunnit bli onsdag. Det är väl både bra och dåligt och, egentligen, helt normalt. Sami for just på jobb och jag är hemma med en vild liten katt, som vill vara på alla andra ställen än hon ska vara. Det är lite lagom nervdragande ibland, typ sjätte gången hon är och tassar i blomkrukan bakom skrivaren eller klättrar upp för mina ben. Nåja, babies be babies och där får man väl skylla sig själv lite.
Hade velat leverera bröllopsbilder idag, men min vördnadsvärde äldre bror vägrar besvara mina kontaktförsök. Vad är det för stil, riktigt? Va? Vavava?!

eftersom att idag är onsdag betyder det att imorgon är torsdag och det är ju också ganska bra, för Sami är ledig på fredag och det betyder att vi kan vara uppe hur länge som helst på torsdag kväll! Kanske ända till klockan tio på kvällen! Eh. Nämen, ungefär. Sen är det midsommarafton och jag tror vi far till Bussö en sväng, vet inte riktigt än, måste höra med resten av lilla familjen och se.
Okej, jag känner hur Intressesmurfarna blir ivriga precis i detta nu, kul.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).