fredag 24 maj 2013

Vissa är för dumma för att ha ångest.
Det är smart.

 photo mj1_zpse93befac.png
 photo mj3_zpsa568ebc4.png
 photo mj2_zps1a59f82a.png

idag har jag pysslat med lite egna projekt på jobbet, använde lamineringsmaskin för första gången i mitt lilla liv och var rädd för brand och blåsor, men det gick bra. Var förvånansvärt o-spännande. Så det så. Ibland är det så. Typ. Jaja. Gjorde nya kort till tavlan vid personalingången, blev faktiskt rätt bra. Tänkte egentligen fara hem direkt efter kaffet, men blev så inne i mitt donande att jag mitt i allt var kvar till tre. Hm. Miss i planeringen.
Inte för att jag hade några planer när jag kom hem, blev mest en seg säck och lade mig på soffan under filt och drack te och petade i mig någon kaka. Sen kom Sami hem och vi åt middag på altanen, nu har han klippt gräset och snart vill jag bara gå och lägga mig. Stoppas om och läsas saga för. Mhm.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).