onsdag 22 maj 2013

It's probably 'cause you think
you're cooler than me.

är kär muggarna + assietterna jag fick när jag fyllde år. Vill bara gnida dem mot kinden hela tiden. Typ resten av mitt liv.

har tydligen blivit dålig på att vara ensam, känner mig uttråkad efter ungefär tio minuter i mitt eget sällskap. Vad säger det om mig, liksom? ... Mer än jag orkar tänka på just nu, kanske. Nåväl. Idag for jag på jobb och kom dit 07.15 (... ja, jag vet - det är bra med tidsmarginaler!), eftersom jag hade något att göra, stannade där så länge jag orkade. Kändes inte roligt att åka hem när jag visste det skulle ta så länge innan Sami kommer hem. Men hey, jag samlade in lite flextid i alla fall, alltid något.
Okej, jag vet.
Jobbprat är inte roligt. Eller? Jag gillar mitt jobb, hur som helst, synd att det är slut om cirkus en vecka.
Ja-ja-ja-ja, om jag skulle sluta gnälla i tre sekunder och kanske gå till köket, lägga på tevatten och rita lite, hur skulle det vara?
Inte så illa, va? Tänkte väl det.

2 kommentarer:

  1. (svar:) Åh, tack tack tack!

    (och åh, ja. Damien Rice är bästbäst, trodde ingen skulle upptäcka min rubrik, haha.)

    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, jag är själv lite Rice-skadad, förstår du ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).