fredag 10 maj 2013

Förberedelser för soliga dagar.

förra veckan donade Sami och jag ute när vi var lediga. Jag pysslade i trädgårdskuren och han grävde hål i marken för sin gjutform.

 photo kur1_zpse01fdf5b.png
 photo kur2_zps97d73dd2.png
här hade det ännu inte såtts någonting, men jag pysslade lite fint där i alla fall.
 photo kur3_zps5334c7a9.png
 photo kur4_zps15f138d3.png
 photo kur5_zps5c9891b2.png
spegling.
 photo kur6_zps8e8356e4.png
 photo kur7_zps6994389f.png
gräva, gräva!
 photo kur8_zpsb0cb75fa.png

6 kommentarer:

  1. Trevligt med en trädgård att pyssla lite i :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, verkligen! Har känt mig så sjukt instängd tidigare år, så det här är jättebra :D

      Radera
  2. himla trevliga bilder(eller fina kanske det heter..) :>

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, hur som fungerar för mig ;D tack :D

      Radera
  3. Svar
    1. ja! Fast jag har inte några gröna fingrar direkt... ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).