lördag 20 april 2013

Vardagligheter och sådant där.

inte för att någon undrat, men: i torsdags vaknade jag och hade så ont i magen att jag, efter att jag stigit upp och släppt ut katterna, måste lägga mig på golvet och gråta. Det var inte nice. Som tur var lättade det mot slutet av dagen och igår (min lediga dag) kände jag knappt av det alls, tur. Var bara så trött hela dagen. Så trött att Sami och jag gick och la oss lite efter tio och löste lite korsord i äkta pensionärsanda, efter det somnade jag som en sten och vaknade före nio imorse och kände mig ganska pigg. Hurra!

idag är Sami och skriver sitt sista prov och jag har precis börjat tvätta lite kläder. Tvättkorgarna har nästa sprängts och svämmat över de senaste veckorna, men ingen har riktigt orkat ta tag i det. Men nu! Nu ska det tvättas så smutsen gråter! ... va? Nej, jag vet inte.

jaha, nähä. Om man skulle ta och äta lite lunch nu då?

10042013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).