tisdag 23 april 2013

Our wrongs remain unrectified and
our souls won't be exhumed.


freelens-bild från helgen.

handledar-A räknade mina timmar idag och märkte att jag hade över 20 timmar flextid jag kunde ta ut innan jag slutar. Hm. Eftersom att jag inte gärna är ledig tills jag slutar har jag bestämt mig att endast ta ut två dagar och sen får det vara. Blir det som det pratats om kanske jag kan använda de övriga timmarna senare, eller så bara struntar jag i dem. Nåja. Valde att vara ledig imorgon (och förhoppningsvis får jag vara med Mimi) och sedan på fredag, blir nog bra. Sen är det bara två små dagar kvar till oändlighetsgapet igen, får väl ta tag i de där hundra samtalen, eh.
Är inte alls insatt i politiken, men vissa uttalanden kunde man låta bli att gå ut offentligt med. Sitt du på din tron och tyck att alla andra är dåliga, men låt bli att ("issinga") spotta ut dina åsikter på andra. Elaka människa. Skulle vilja se samma människa komma från ingenstans och få jobb på den här ön idag. Med det där håret. Ofta i min kofta. Egentligen inte i min kofta, för jag har halva Samis garderob på mig idag. Men ändå. You get the point.

nu kom jag ihåg att det är tisdag idag och att jag borde ha ett avsnitt Medium inspelat, tjoho och hurra! ... inte för att jag tycker det är jättebra, alltså. Men det är något och det finns ingen risk att jag har sett avsnitten förut. It's something!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. tack du! Har du freelensat någe då? :D

      Radera
    2. eheh, det har jag väl :D mycket lättare med ringen ;D

      Radera
    3. lägg upp då så jag får se - din dummis!
      JA! Så sjukt mycket lättare!

      Radera
  2. Gillar också bilden :)
    Ja, vissa uttalanden passar inte in på alla. Så är det bara.
    Håller här tummarna för att dina oändlighets gap inte ska bli så oändligt gapigt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. roligt att höra :D
      Nej, verkligen inte och jag tycker det är fult att dra alla över en kam på det sättet.
      Ja, jag med. Får se, helt enkelt.

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).