måndag 22 april 2013

Om idag.

 photo u1_zps3c73ad42.png

är lite skadeglad för massor av externt beröm från en f.d. praktikplats som, då det begav sig, dömde ut mig totalt
känner mig trött och grå och hängig och kommer liksom inte ifrån den här längtan efter att sova bort livet
nu är det bara sju arbetsdagar kvar på min praktik och jag vet inte när det ska sjunka in
har fått "putsa" inscannade bilder och jag tycker det är roligt och att jag är ganska bra på det
måste skriva arbetsansökningar men har ingen lust för allt de säger är "tack men nej tack"

6 kommentarer:

  1. Javisst, det är rätt med lite skadeglädje där. Sitter bra just där.

    SvaraRadera
  2. Man får vara skadeglad, speciellt vid såna tillfällen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, tycker det är lite ironiskt att de dömde ut mig då och nu öser de beröm över mig - HA! In their face! ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).