måndag 8 april 2013

Något litet från dagen.

hade faktiskt något att göra idag! Tänka sig! Nämen, ja. Det var bra. Har varit med på möte och hjälpt till med bilder och hemsidan och sådant.
Mellan uppgifterna hittade jag något att pilla med:


så här såg vårt processkartläggning-dokument ut från början. Tråkigt, tyckte jag.


.. så jag gjorde om det till en lite "lättare" version (med mer färg, fast det syns ju inte här). Det här ska egentligen vara på A3-papper.


passade även på att fixa upp ett annat dokument (men det började jag faktiskt med i fredags).

tyckte det blev lite fint och dessutom var det roligt att bara sitta och pyssla i InDesign. Gillar InDesign. Det är bäst. Typ. Nåja. Det här är det första flödesschemat jag någonsin gjort klart, så det är ju lite roligt, bara det. Ja, ja. Jag bara speedar idag, men det kan ha att göra med att Sami hade bakat kakor till kaffet idag. Bra grej! Bra kille! Hm. Vet inte riktigt hur jag ska varva ner idag, men det lär ju ordna sig självt. Säger vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).