onsdag 10 april 2013

Kampen om vanten.

om det nu råkar sig så att du inte tycker om massa kattbilder (vem är du och vad gör du på min blogg i såfall?!), kan du lugnt scrolla förbi det här inlägget. Tänkte bara varna, så ingen kan säga de mitt i allt, intet ont anande, hamnade i en stor hög med katt. Allergirisker och liknande, du vet.

 photo sid1_zps9f0572f2.png
Sid var vårtokig igår. Först fick han för sig att han ville ha sno min stövel.
 photo sid2_zps878dacb7.png
 photo sid3_zpscf63d8a3.png
... sedan lugnade han ner sig och nöjde sig med att stjäla min vante.
 photo sid4_zps2d1f96a5.png
 photo sid5_zps265e9942.png
lyckligtvis kunde jag senare byta till mig vanten mot en riktigt fin pinne. Tuff förhandlare, den där missen!

2 kommentarer:

  1. haha, vad mysigt det ser ut med vanten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, så måste ju han ha tyckt i alla fall ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).