söndag 7 april 2013

Gårdagen.

Emil kom hit i fredags och sov över. På lördag morgon steg vi upp, åt frukost, tittade på mina inspelade serier och sedan kokade vi ägg till lunchen.
 photo y1_zpsc547b261.png
så här ser mina perfekta ägg ut. Inte ett uns av rå äggula här, inte.
 photo y3_zps92795ed6.png
 photo y2_zps35eab515.png
sen spelade vi Trivial tills Sami kom hem från jobbet.
 photo y4_zps0d2da8e4.png
mitt i allt hörde jag att Sami kom hem och vi kokade kaffe och intog det + kaffebröd på altanen.
 photo y5_zpseacd058f.png
när Emil farit hem började vi dona i trädgården. Jag räfsade ihop gammalt gräs och löv. Sami samlade sten.
 photo y6_zpsd7361329.png
 photo y7_zpscd0e4985.png
 photo y8_zps83312116.png
 photo y9_zps89886a85.png
efter en stunds fixande säckade vi ihop på altanen en stund igen, innan vi gick in och lagade middag, åt middag och tittade på Ghost Whisperer.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder :D Gillar den sista på Sid lite extra mycket :D

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).