lördag 13 april 2013

"Everything we do is a choice:
Oatmeal or cereal. Highway or side streets.
Kiss her or keep her. We make choices and we live with the consequences."

 photo w1_zpscc2a1d34.png
igår var jag och Mimsen bjuda på efter-födelsedagsmiddag/-filmkväll hos den här filuren.
 photo w2_zpsabe99fc7.png
vi åt mumsig mat och jag utfodrade Mimi med massa sallad - för hon sa ju aldrig stopp!
 photo w3_zps3d1e3ac0.png
... vi är inte skadade från MK-tiden, inte alls, det bara råkar se ut så nu! ... eh?
 photo w4_zps603b9e41.png
världens bästa Mimi!
 photo w5_zps697d0be4.png
när vi ätit upp middagen och låtit den sjunka ner i magbotten medan vi såg på Pushing Dasies, fyllde vi på med glass, bakelser och läsk.
 photo w6_zps6789fc65.png
avslutningsvis: en bild på mysgrisarna. Bra kväll!

(tänkte på en sak: vilket fint porträttljus det blir mot vardagsrumsväggen framför fönstret hos er, Anna! Det borde användas!)

6 kommentarer:

  1. hahaha, snygg vinkel på mysgrisarna;) Och ja, det har jag också konstaterat så det är bara att använda det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. klart det! Mysigaste vinkeln! ;)
      Får se till att göra det någon gång!

      Radera
  2. Jag får faktiskt också fint ljus! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, det är väl ganska givet ;D
      Du menar vi ska utnyttja det någon gång? ;D

      Radera
    2. säg bara en dag så är jag på! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).