måndag 15 april 2013

En måndag - en lista.

hur såg du ut för ett år sedan?
typ så här. Får jag säga att jag saknar håret eller kommer någon och piskar mig då?

vilket är ditt mest använda ord de senaste veckorna?
"okej", kanske.

har du någon fobi?
förutom att jag tycker det är jobbigt att ringa folk och att prata i telefon tycker jag älgar är lite obehagliga. Inte så att jag vill springa och gömma mig under en säng, eller så, men jag känner knuten i magen när jag ser en älg på nära håll. Kan ju förstås vara min självbevarelsedrift, mitt i allt.

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
fick bulle av min "rumskamrat" på praktiken idag. Den var god.

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
"oj, den där bilden är ju jättefin". Typ. Och jag bara blev obekväm och tänkte att okej tack men kan du snälla gå härifrån nu?

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
jag ... minns inte. Tragiskt.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
om det är fint väder: att pyssla ute och lyssna på fåglarna och flytta blommor och sådant där som tanter gör.

vilken är din pepplåt för tillfället?
Mika - Lollipop. Mest bara för att den spelades på radio när jag körde hem och jag kände mig glad av den, frågar du imorgon är det nog någon annan.

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid under förra veckan?
har nog inte haft så mycket dötid. Det är så mycket som måste göras hela tiden. Annars hade jag väl börjat skissa på något litet kort jag tänkte ge när jag slutar praktisera om sisådär två veckor. WÄH. Hej ångesten.

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
nja, nej, det tror jag inte. Det är inte ett sådant liv jag lever, vet du.

vad oroar du dig för?
ALLT! Ja, jag vet. Bara det faktum att jag oroar mig för allting i hela världen är ju sjukligt oroande.

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
oj, oj. Det mesta är så förvirrande för mig, är en så förvirrad person. Senast var det väl det där rackarns klockvridandet, förstås.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
från fyra olika tillfällen, den sista (med tröttaste blicken) är från idag. Det var en lång dag idag.

4 kommentarer:

  1. Man får alltid sakna sitt hår ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. tur - för det gör jag ;D
      men med lite tur och sådär så är det snart lika långt igen :D

      Radera
  2. Fin bild på älgen trots att jag bara ville scrolla förbi den så fort som möjligt ;) kluven_tjej_ ;)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).