onsdag 6 mars 2013

We were fated to pretend.



jahapp. Först sjuk som ett as fem dagar i sträck och nu ... känner jag mig helt frisk. Förutom att jag är supertrött, förstås. Okej, jag hör inte helt hundra heller. Har hela dagen gått runt och funderat om jag stoppat en yllesocka i vardera öra i något svagt feberstinnt tillstånd, alla ljud bara luddade och jag måste fråga "va?" hela tiden. Inte för jag inte förstår, inte för att ge någon en chans att ändra vad den sa, utan för att jag inte HÖR. Tyckte det gick så tyst att köra idag, fast det var slask varvat med barmark och så bara - POFF - ramlade sockan ut ur vänsterörat och jag hörde övernaturligt bra. Då bullrade det helt sjukt mycket. Jag satt och pratade (... slängde ur mig läten) för mig själv för att försöka få reda på om jag faktiskt brukar höra så bra egentligen. Kom inte fram till något. Vadå? Ja, jag är sjukt intelligent. Så det så, kom nu inte och påstå något annat.

för övrigt: jag kanske får hem min bil i fungerande tillstånd snart, han som kikat på den tyckte sig hittat felet och beställt en del. Hoppas, hoppas, hoppas att det är vad som är fel på den så jag inte behöver varken låna bil eller fundera på att köpa en annan.

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det är rätt fel som hittats :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det är jättefixat och bilen fungerar bättre än på flera år! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).