fredag 29 mars 2013

Trodde aldrig det här om mig själv.

vaknade av tjatkatt lite före 06 imorse, kunde inte somna om och bestämde mig för att stiga upp 06.15. Åt frukost och tänkte att jag skulle sitta vid datorn tills Sami steg upp. Eh. Gick ju bra. Halv åtta började jag känna mig extremt rastlös och tänkte att "jävlar-i-mamma, nu ska jag ut och springa en runda". Pälsade på mig lagom med kläder för -5 celsiusar och kutade hemifrån. Solen sken, fåglarna kvittrade och det låg morgondimma över Inre Fjärden. Så fint. Varför har jag inte gjort det här förut? Ah, just det, jag är ju lat.

så var det i alla fall.
Klapp på hannas axel (av hannas egen tass).

6 kommentarer:

  1. Det är underbart att springa på morgonen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. underbart och underbart, men det kändes ganska värt efteråt i alla fall ;D

      Radera
  2. Du kan få en klapp på axeln av mig också :) Det är ofta vackert tidigt på morgonen - jag har ju bevittnat det rätt ofta under lamningstiden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack ;D ja, jag med när jag farit på praktik, men då har jag liksom aldrig kunnat "ta in" det :D

      Radera
  3. Jag kan också klappa lite på axeln :D

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).