torsdag 28 mars 2013

Tömning av telefon.

 photo Untitled-1_zpse5ac7b94.png
1. gjorde nya baksidor till alla mappar i lilla arkivskåpet. Tog sin lilla tid, men kändes rätt värt.
2. lite "före och efter". Mapparna under har fått nya baksidor.

 photo Untitled-4_zps85583e59.png
3. Mimi som mörkhårig.
4. jag och Mimi provade mina peruker. Vi var glada.

 photo Untitled-6_zpsf2cb97f8.png
5. före jag blev superförkyld. Försökte förebygga med Finrexin och halstabletter.
6. skrev ut bilder från basutställningen före rivningen började.

 photo Untitled-2_zps2f1ef797.png
7. körde hem från praktiken en dag. Väderguden kunde inte bestämma sig för dagens klimat.

 photo Untitled-3_zpsdef2baf3.png
8. ritade ett fint "pörsk". Alltså, jag vet inte.

 photo Untitled-5_zps75542d98.png
9. Elvis joinade mig när jag...
10. ... satt och väntade på Sami en kväll.

 photo Untitled-7_zps2c6f73d1.png
11. en skymning.
12. en promenad.

 photo Untitled-8_zps25e17f38.png
13. gruset har hittat fram igen, tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).