tisdag 5 mars 2013

Söndag, måndag och tisdag.

 photo so1_zps4374d837.png
 photo sondagspaj_zps33cd7d4b.png
söndag var en seg dag. På kvällen svängde jag ihop en hallonsmulpaj som jag knappt orkade äta av. Bra. Blev ju mer åt Sami, eh.
 photo so2_zpsc1b8b6d2.png
 photo so3_zps09df4c17.png
en liten katt och ... lite av vårt hem + Sami.
 photo mon1_zps978e912a.png
i måndags (igår) var det slut på mat hemma, så vi kämpade oss upp till affären. Köpte nostalgiglass som vi åt när vi kom hem, drack lite te.
 photo mon2_zps1bf144ad.png
Sami och farfar började kakelprojektet. Blir fint!
 photo mon3_zpse557e274.png
vi lagade och åt morotssoppa med vitlöksbröd till middag. Det enda jag kände var att bröden doftade lite vitlök. Luktsinnet var på topp, med andra ord.
 photo tis_zpscf5fb2e3.png
idag (tisdag) har jag mått mycket bättre, hämtat sjukintyg, vi har sett på Catfish: the TV show och jag har klätt av mina böcker. Nu bestämmer jag att det är slut på det här sjukandet. Blir fint att fara på praktik imorgon!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. haha, ja :D dock vet jag inte vad den här smakade, jag kände bara att den var söt ;D

      Radera
  2. Glass är i alla fall bra för en förkyld hals :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).