lördag 2 mars 2013

Ser ljuset i den här sjuka tunneln.


kan tydligen inte sluta pilla mig på nunan vid campixandet. Hm. Bad habit.

idag mår jag lite bättre (knack, knack), har knappt alls ont i halsen! Kan dricka kalla vätskor! Har bara lite ont i ena örat, lite varm i huvudet och trött i kroppen. Dock håller jag på att snyta sönder näsan, men det hör ju till. Ehe-he. Kände att det fick vara slut på fulandet här hemma och har faktiskt plattat håret. Så det så. Nu känns det ännu lite bättre. Är mitt hår fint så är jag glad, så ytlig är jag. Eh. Nämen, på riktigt. Tycker jag mitt hår är fult en dag, kommer hela den dagen vara dålig automatiskt. Om jag nu inte kan ha mössa på mig hela dagen. Och det kan jag ju inte, får ju skavsår på öronen!

idag kom snön tillbaka, förresten. Det suger. Mest i hela min värld, typ och ungefär. Snön och min dumma bil. WÄWÄWÄ. Orkar inte. Vill ha gräs och knoppar och fågelsång och grusknaster under mina Vans. Saknar mina Vans. Vill ha dem på mig nu. Skulle också behöva skaffa mig ett par nya schackrutiga, jag bodde i mina gamla. De var de perfekta skorna till allt, tills de gick jättesönder och började skada mig. Ska spika upp dem i ett tak någon vacker dag, för jag har en plan, förstår du. Har så svårt att göra mig av med gamla skor (för jag har hjärtat dem) och därför ska jag göra något av dem.
MHM.
Så är det.

jaha, vad ska jag göra nu då?
Gå och lägga mig?

2 kommentarer:

  1. Bra att sjukdomen börjat ge sig.
    Snön; ja det blev snö så det räckte och mera verkar det komma. Men det blåser i all fall inte vågrätt längre.
    Skor i taket? Det låter som en intressant idé.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, men det är segt. Känns som nya delar av mig får stryk av den varje dag.
      Mhm, jäkla skitsnö. Men det ska väl ändå helt automatiskt bli vår snart.
      Jag har klurat på den rätt länge, tror det kan bli bra :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).