söndag 24 mars 2013

Praktikveckan som gått.

 photo v1_zpsc80c4bc3.png
 photo v3_zps7f80efb6.png
 photo v2_zps7104d2cd.png

. fotograferat + redigerat bilder från nedplockningen
. sorterat papper i pärmar + arkiverat
. varit på enhetsmöte en onsdag istället för en torsdag
. lärt mig lite koder till hemsidan + börjat skriva in dem i manualen
. uppdaterat museets hemsida + FB med G
. suttit på personalmöte och lyssnat på en superduktig "föreläsare"
. hjälpt textilkonservatorn dammsuga tyger o. dyl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).