söndag 31 mars 2013

Påsktårtan och sådant där.

 photo ta1_zpsd4a257de.png
vi bakade, som sagt, en påsktårta idag. En vanlig tårta fast på påsken. Fullkomligt förståeligt!
 photo ta2_zps55687cf8.png
Sami skar första bitarna med slående precision.
 photo ta3_zps9bac75cf.png
... så la han ändå min bit på sida så jag inte blir gift. Hmpf. Sin egen bit la han nog allt på rätt köl!
 photo ta4_zps4d7d2620.png
så intog vi tårta och kaffe på altanen, fint! Vi behöver dock skaffa lite bättre möblemang till utomhusätande. Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).