söndag 24 mars 2013

Påskpyssel i världens bästa sällskap.

i fredags kom Emil till oss och sov över. Dagen efter (= lördag, = igår) joinade Mimi vårt lilla gäng och vi påskpysslade i äkta lågstadieanda.

 photo py1_zps16f900b4.png
Sami gjorde ett födelsedagskort först.
 photo py2_zpsc65c1f1f.png
Mimi och Emil hoppade direkt på bygget av kycklingar.
 photo py3_zpse1be1c14.png
jag gjorde påskkort som jag sedan skickade med besökarna när de skulle fara hem.
 photo py4_zpsb360a51e.png
Emils kyckling ville inte stå stilla för bildens skull.
 photo py7_zps554bea95.png
 photo py5_zpsd4deb9be.png
 photo py8_zpsc0af13e3.png
mazzor av pyssligheter!
 photo py6_zps7d7cf7a7.png
så avslutar vi med Mimis första kyckling. Mimi och jag gjorde även fjädermasker, kan bli fina till fotografering, tänkte vi.
Slut på inlägg!

6 kommentarer:

  1. Det var jätteroligt! Måste göras igen :D

    SvaraRadera
  2. Jag som nyss tänkte över vad jag ska hitta på imorgon, påskpyssla såg ju apkul ut :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jamen, gör det! Du kommer inte ångra dig :D

      Radera
  3. Naj vad härligt med påskpyssel :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. verkligen! Man borde bejaka sitt inre barn oftare :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).