måndag 11 mars 2013

Mimi och gungan.

6 kommentarer:

  1. Nu får jag lust att springa ut och gunga på gungorna som finns nedanför min balkong :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, kanske du får vänta tills man inte fryser fast i dem ;D

      Radera
  2. Cool och tjusigt :D

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag också sugen på att gunga :P Men jag tror att grannarna skulle idiotförklara mig om jag började klättra genom snön till gungorna som finns här på gården ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahaha, äsch - vill man gunga så ska man gunga ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).