torsdag 14 mars 2013

Lista om dagen.

• När vaknade du i morse?

någon gång runt halv sju, fast jag inte skulle stiga upp förrän sju.

• Vad var det första du tänkte när du vaknade?

"är det ... onsdag? Onsdag eller torsdag? Var det tisdag igår? Nej. Är det torsdag?" jag är förvirrad när jag är trött.


• Har du ringt någon idag, vem ringde du och vad sa ni?

nej.

• Vilket humör är du på?

ganska trött men är ändå rätt glad, för jag slutade ett idag, tjoho!

• Vad har du på dig just nu?

fyndtröjan, svart linne, svarta mjukisar och yllesockor. Sjukt fashion.

• Har du ont någonstans?

nja, nej. Kanske om jag funderar riktigt hårt på det.

• Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

fastlagsbulle.

• Hur mycket var din senaste lön på?

lova att du inte älskar mig endast för min brist på pengar!


• Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

bensin, ledsen smileymun.

• Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

museum.ax, tror jag. För jag var på praktik.

• Vad ska du göra ikväll?

nämen alltså jag vet inte. Laga middag, äta och se på serier, kanske?

• Vilken är den första låten du sätter på idag?

vadå, sätta på låtar till höger och vänster? Vad är det för sätt? Alltså. Jag har inte lyssnat på musik med flit idag.

• Vad tycker du om din blogg?

den är mitt lilla skötebarn och jag tycker den är ganska fin just nu.

• Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

var på väg hem, eller hade precis kommit hem från praktiken.

• Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

nej, det tror jag inte jag hinner mer idag. Inte vet jag.

• När fotade du något senast, och vad?

stört väder med telefonen och annars tror jag det var när jag satte museets kamera rätt efter ett mishap (inte mitt mishap).


• Har du gjort av med pengar idag, på vad?

ja, tankade bilen. Aj, aj, aj i plånboken.

• Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad nuddar du vid då?

vägg eller ett element.

• Hur ser du ut idag?

typ så här, fast mindre crazy i färgerna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).