måndag 18 mars 2013

En lördag i mitten av mars.

q1
i lördags var vi på Bussö. Emil, jag och Sami gick på en liten promenad före middagen.
q2
q3
jag gillar träd.
q4
q5
promenaden tog oss ner till sjöboden och tillbaka. Det var hur fint väder som helst.
q6
sen gick vi till ladugården och kikade på fåren.
q7
q8
q9
q10
saknar faktiskt fåren ibland. Men bara ibland.
q11
sen blev det kväller och vi åt middag och sen for vi, typ. Fast inte riktigt så abrupt. Men ändå. Och ja, björken är fel väg. Gilla läget.
I know I do.

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).