söndag 31 mars 2013

Det här är nåt som inte ens har hänt.



kom faktiskt ihåg att vrida klockorna i år, undrens tid är inte över! Ett år förvirrade jag både mig själv, Sami och mamma när vi skulle till Bussö och jag sa att vi skulle vara där en tid som redan varit, eller hur det nu var. Nej, jag är inte riktigt med. Inte hela tiden, i alla fall. Men i år! Idag har vi bakat påsktårta, skruvat fast trappsteg och pysslat lite. Sami var just på isen och körde fyrhjuling och snart ska vi gå på promenad. Tjoho, tjohjo!

mamma och jag barnvaktade Patrick en stund igår medan Michaela och flickorna (påskhäxorna) var och handlade och - oh, dear god - vad jag har träningsvärk i armarna igen! Lille farbrorn vill skutta och förstår inte hur tung han verkligen är! Men, för att se det från den ljusa sidan: jag slipper ju betala för att gå på gym, i alla fall! Nåväl, nåväl. Om man skulle ta och pälsa på sig paltorna igen och gå ut en stund, då!

2 kommentarer:

  1. Haha, ja det märker jag på jobbet med. Vem behöver gym när man bär omkring på strejkande barn halva dagarna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. precis, man är ju helt slut efter ett tag ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).