torsdag 7 mars 2013

Adressat okänd.

"hej, hur är det?
det har snart gått ett år

vad händer i ditt liv?
hoppas allt gått som du velat

hur var ditt förra år?
var det som du tänkt dig

var det annorlunda utan mig?
"

ibland tänker jag på dig flera dagar i rad
det håller mig vaken på kvällarna
får mig att tappa fokus i vardagsmassan

så kommer det dagar jag inte tänker på dig
de borde väl kanske bli fler och fler
men jag tror det är något fel på mig
jag tror jag kan vara trasig

att vara med dig gjorde mig glad
jag skrattade så jag fick ont i kinderna och magen
ibland

andra gånger lämnade du mig med en tysthet
en tomhet i själen för jag duger inte
jag kommer aldrig duga för dig igen

kanske var det mitt jobb att höra av mig
men jag vet inte vad jag gjorde fel den här gången
jag vet inte vad jag ska ändra på nu

ibland saknar jag dig så det gör ont.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).