onsdag 27 februari 2013

Hej igen, Finrexin och Mynthon.

 photo ajhsa_zps4f0b6040.png

jaha, for iväg i morse fast jag inte kände mig helt hundra och fast Sami tyckte jag borde stanna hemma. Orkade ju inte vara hemma! Är tråkigt! Nåja, hamnade fara hem från praktiken hur som helst, på grund av svullen och sjuk hals och stegring. Min handledare tyckte jag såg ut att bra kunna vara hemma imorgon också. Hurra. Känns kul. Verkligen. Knarkar för tillfället Mynthon och Finrexin, mycket bra för magen, speciellt i kombination. Eh. Jamen, vad gör man? Tiger och lider? Jag tror: ja. Snart ska jag laga mig en smörgås (om jag nu kan äta den utan att avlida) och placera mig i soffan framför ReTV. Måste ju passa på medan det finns kvar och sådär. Sen då? Jag har inte en aning. Sami har kvällskurs, så han kommer inte hem förrän klockan är jättesent och jag har inga serier att se på. Wä-wä-wä. Tig och lid, var det. Ska väl börja med det då.

4 kommentarer:

  1. Hur kan du inte ha en enda serie att se på?! :O Btw. så har säsong 3 av Being Human börjat för flera veckor sedan. Själv har jag inte tittat på det än för jag vill se hela säsongen i sträck :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. alltså, jag har inget nedladdat och jag orkar inte streama och någonting just nu. Vill bara ha allt serverat. Eh, jag tror inte jag sett andra säsongen än ;)

      Radera
  2. Usch, inte roligt med förkylning :(

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).