tisdag 26 februari 2013

Det var jag och kassettbandspelaren.

i morse, när jag och Sami åkte in till stan pratade vi (jag) om filmen Jungle 2 Jungle som vi hade på VHS hemma när jag var yngre (så gammal är jag). När jag senare stod och skar till blanketter funderade jag på Mimi Siku (roughly translated, it means "cat piss") och tänkte att tusan ändå, vad han liknar på Josh Levinson i Being Human (US). Kikade på IMDB nu och såg att det inte alls var konstigt att jag tyckte de liknade. De är samma person. Om jag säger att det här var något av det mest spännande som hänt mig idag, vad säger du då? Att jag borde skaffa mig ett liv? Jag håller med. Verkligen.

men nu när jag ändå nördar, Mimi - de är visst spelade av samma person: Justin Patrick och Nate Ryan! Det är ju han här!

6 kommentarer:

  1. åh du skicka in din bild till Sandra?! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, eller jag länkade den till henne i alla fall :D

      Radera
    2. ja den hamna ju på hennes blogg, sa ju det!!! hihi

      Radera
    3. det gjorde den och ja, det sa du ;D

      Radera
  2. Hahah, ja, jag kollade upp det sen och så såg jag det. Det var en annan skådis jag hade tänkt på :P

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).