tisdag 26 februari 2013

Anything you want, it can be done how?

när vi kom hem idag var det finfint väder och jag ville gå ut fast jag kände mig helt slut.
 photo ut1_zpsdad61b21.png
 photo ut2_zpsbd7dd50e.png
bylsade på mig kläder och fixade finrexin. Fast i omvänd ordning, tror jag, hade nog smält annars.
 photo ut3_zps227fd8c2.png
katterna var så klart med. De är alltid med. Är ett under om man är ute och de inte är med.
 photo ut5_zps81864ef0.png
 photo ut4_zps8329b658.png
Sami var ute med mig. Jag siktade tydligen som en mupp, men tyckte det blev lite fint ändå. Puss på Samisen.
 photo ut6_zps69cbb207.png
fast sen började det blåsa och finrexinen var uppdrucken. Då gick vi in. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).