söndag 9 december 2012

I'm just an insect, trying to get out of the night.

jaha, imorgon är min långhelg över. Känns underligt och sådär, dock är jag ledig likadant nästa vecka, torsdag - fredag, alltså. Och sen lördag och söndag, men det förstod ni ju ändå. Jag är så trött i huvudet just nu att jag inte vet vad jag ska berätta. Egentligen har jag inget att berätta, men jag är lite uttråkad, så jag hänger här och fördriver lite tid. Är så slut att jag inte ens orkar förbereda för morgondagens kalenderbild, men hm. Det ordnar sig nog imorgon. Hoppas jag.

nä-ä, vet ni. Det här blir till ingenting, jag bara sitter och gäspar så det knakar i örat och gråter i ögat.
Det är illa. Jag borde förtidspensioneras. Men först ska jag laga te och lägga mig i soffan en stund.
Ja, blir bra.
Häj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).