tisdag 11 december 2012

He wants you to listen, he wants us to weep.


igår var det måndag, vilket naturligtvis gör denna dag till ännu en tisdag. Tror jag. Nej, det var sant. Idag är det tisdag och jag är trött som en skurk i en skog, och det är väl ungefär vad jag är. Skurk i skog, alltså. Fast ingen skurk. Sork, kanske. Har kinder som en hel hamster. Nåväl. For till praktiken till åtta och har sorterat gamla utställningspapper hela dagen, till exempel utställningen min klass och sos gjorde tillsammans -08. Hittade också papper från vår praktik och den fina lappen vi lämnade tillsammans med drömtårtan sista dagen. Lite "varför är det här Mimis handstil?" först, innan det gick upp ett ljus i min dunkla lilla skalle. Lustigt.

eftersom idag var tisdag kommer imorgon att vara onsdag, om veckan fortsättningsvis tänker gå som den alltid gjort, då ska jag först praktisera, sedan fördriva tid och efter det fara på middag till min handledare med resten av museibyrån. Blir bra! Efter det tar jag helg och ska försöka sova så mycket som möjligt, så jag någon gång slipper känna mig som i en dimma. Är så trött hela tiden att jag nästan tror det är något fel på mig, förutom de uppenbara. WÄH. Jajaja. Jag undrar vad vi ska äta till middag, förresten. Laxen är en ganska djupfryst firre just nu. Eh.

vi kanske får svälta idag, äta en liten brödkant eller något.
En riktig festmåltid i Andersson/Häggblomska hushållet!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. skrivit en lapp! "Read me" stod det på framsidan och inuti förklarade du varför vi bjöd på kaka och att den tyvärr inte var laktos- eller glutenfri för sådana ingredienser hade inte du hemma ;D

      Radera
    2. Hahhah, det har jag inget minne av :P

      Radera
    3. nej, det hade inte jag heller, innan jag hittade lappen ;D

      Radera
  2. Hoppas du får en trevlig middag :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).