söndag 9 december 2012

Det här håret, igen.


jag säger ju hela tiden att jag behöver klippa mig, men jag kan inte bestämma mig hur jag ska ha luggen! Jag vill inte boka klipptid, fara till frisören och sedan sitta där ännu en gång och vela hur jag ska göra och hur jag vill ha det. WÄH. Det är de tre luggarna här över jag velar mellan, ska det vara snedlugg? Ska den vara lång eller kort? Kanske jag ska klippa rak lugg den här gången? JAG VET INTE! Blir tokig.

vad tycker du jag passar bäst i? Jag behöver synpunkter och åsikter!
Puss.

14 kommentarer:

  1. Alla! Sorry men jag kan inte hjälpa, du passar i alla!

    SvaraRadera
  2. du passa lika bra i alla tre så kan tyvärr inte hjälpa dig, HAHA :( meeen... är det inget av alternativen du känner dig liite mer bekväm med då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. wäääh! Jag är så otroligt dålig på att bestämma mig!
      njae, inte direkt - jag trivs lika bra i alla :(

      Radera
  3. Jag tycker faktiskt rak lugg, men det har jag sagt innan :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag vet det ;D Sami säger också så ;)

      Radera
    2. Jag tycker att du ska lyssna på Sami! :D

      Radera
  4. åh men jäklar vilken snygg header du gjort!! aah

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Jag är dock inte nöjd än, måste sätta mig ner och välja bilder ordentligt - men jag gillar vart det är på väg :D

      Radera
  5. Håller med Anna, rak lugg (: Du passar jätte bra i det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Hm, ja, det börjar kanske luta mot det nu :)

      Radera
  6. Tycker att alla är fina men finast är nog kort snelugg! Eller kanske lång snelugg.. hmm...

    Hm. Får bestämma mig för en: Kort snelugg

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, hm - det här hjälper då ingenting alls, det! Jag kan fortfarande inte bestämma mig!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).