fredag 7 december 2012

Där vi bor.

jag kom på att jag ju inte visat hur det ser ut där vi bor nu - håll i hatten - här kommer det:

Photobucket
Photobucket
vi börjar i köket / vardagsrummet. Innan du undrar, nej, mikron ska inte bo på golvet, men vi har inte fått hem skåpet den ska stå i sen.
Photobucket
så här såg det förresten ut utanför fönstret idag - fint!
Photobucket
vardagsrumsdelen, saknas väl någon matta, möbel och hylla, men det ordnar sig.
Photobucket
så går vi ut i hallen.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
badrummet, bakom dörren finns bastun. Så skönt med ett fräscht och ljust badrum!
Photobucket
så har vi mitt i allt trippat upp för trappan, där finns två rum och en liten hall. Det är så mycket som inte är klart där, så jag ids inte visa det.
Photobucket
då går vi ner igen!
Photobucket
Photobucket
tar oss en titt i kontoret och ... efter det var touren slut!

8 kommentarer:

  1. Wow, vad fint ni bor! Jättefint! Och underbar utsikt! Visade en av bilderna på snön som du laddade upp igår för ett par kamrater här och de blev helt förstummade och sa att de inte hade en aning om att det fanns områden på jorden som såg ut sådär.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Jag trivs själv hur bra som helst :D
      Hahaha, nämen! Vad roligt och lustigt!
      (inatt kom det mer snö)

      Radera
  2. Vad fint du bor! Och vad fin din nya bloggdesign är!!! Ruskigt snygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack och tack! Jag är inte riktigt klar med bloggpillet, men det börjar ta sig :D

      Radera
  3. Det ser mycket mysigare ut än det andra lilla huset :p Och vad skönt med en toalett som man inte behöver backa in på ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det är verkligen det! Jag trivs hur bra som helst - du måste komma och hälsa på sen när du kommer hem :D
      Ja!

      Radera
  4. Fint och mysigt :) är de där tom bodde förut?
    Mvh Josephine

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det tycker jag med :D yup, yup, det är det :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).