tisdag 27 november 2012

Why should I stay here? Why should I stay?

idag har tiden gått jättefort fast det inte känt som det hänt någonting. Har målat, putsat, burit omkring på rekvisita till utställningen, haft pressvisning (inte jag, men jag var med), handlat mer rekvisita och saker till vernissage, gjort en etikett till en sprejflaska, vaktat äppelringar i ugnen och satt ihop två annonser. Okej, när jag skrev det sådär så såg det ju mycket ut. Jaha, jag är väl för effektiv då bara.

halv två slutade jag och sedan for Sami och jag till Byggvaruhuset och köpte julbelysning till hallfönstret. Finfint. När vi kom hem drack vi kaffe och Sid satt ute på altanräcket och stirrade ut mig. Kul kille. Det är ju roligt att äta och bli påtittad. Eh. Sen drog vi på oss joggingbrallorna (om jag ryste på kinden av det ordet, är jag mesig då? Jag kan ta det) och sprang någon kilometer. Det var jobbigt. Men skönt efteråt, förstås. Ganska långt efteråt. Det som känns bäst är väl att vi faktiskt kom iväg.

det lovas snö inatt, förresten!

Photobucket

4 kommentarer:

  1. VA?! Ska det komma snö inatt?! Fasiken. Skulle behöva den där motorvärmaren ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, enligt alla väderrapporter och Samis telefon i alla fall ;D
      hahahaha, ja, det skulle du verkligen! ;D

      Radera
  2. Enligt min väderrapport lovas det också snö hemma inatt. Här i kalmar lovar de bara regn, så jag skulle gärna byta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. det verkade stämma också, men det är nog mest slask som kommit ner.

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).