fredag 16 november 2012

What she said.

precis som Anna säger, snart är det dags igen. Vi har klurat och funderat och mest känt oss som vi trampat vatten ett bra tag. Efter mycket stressande hit och dit, kom vi plötsligt på att vi redan var klara. Jag vimsar så klart om julkalender vi haft i bloggform varje år sedan 2008!
Är du intresserad av att vara med i årets julkalender är det bara att du skickar en kommentar till mig (på detta inlägg) eller hos Anna, med din mejladress - så vi kan skicka listan med teman för var dag till dig. Kom ihåg att länka din blogg!
Vi är snälla och bits inte så mycket, kanske tar en smakbit av dig som mest. Lovar.

om du inte vill skriva din mejladress så alla på hela Internet kan se den, går det bra att mejla mig direkt på hannahaggblom at hotmail punkt com.

här finns mina tidigare kalendrar: 2008, 2009, 2010 och 2011.

12 kommentarer:

  1. I wish you a merry maXmas17 november, 2012 07:08

    Yay, hade helt och hållet glömt bort att December närmar sig :) Det här ska bli kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jamen inte undra på, månaderna bara FLYGER iväg och det är väl rätt varmt där du är? ;)
      Jag hoppas det :D

      Radera
    2. "Mums!" sa Max och åt snabbt upp resten av kakan17 november, 2012 13:26

      De gör det verkligen! Och ja, puh varmt är det!!! Men nu börjar det dra sig mot kväll så i skrivande stund så är det 25 grader och strålande solsken (precis som varje dag).

      Radera
    3. då är det ju inte undra på att du inte går omkring och tänker att det snart är jul ;D

      Radera
  2. Svar
    1. jaa :D tills prestationsångesten visar sig ;D

      Radera
  3. Jag vill med göra julkalendern :) bexie_90 at hotm...com

    SvaraRadera
  4. Bäst jag skriver på rätt ställe ;) Vill gärna vara med! makrillsblogg@hotmail.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det är alltid ett smart drag ;)
      Jag har mejlat dig listan för tre sekunder sedan :D

      Radera
  5. åååh, men åh. alltså. KANSKE. kanske att jag är med. maila listan till mig! älskar ju den här grejen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. JOOOO! Var med, skulle vara jättekul att se dina tolkningar! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).