tisdag 13 november 2012

Vi låtsas att det här är en riktig rubrik.

dagen började segt, for hemifrån tio minuter tidigare än jag brukar och kom fram endast tre minuter tidigare än jag brukar. På praktiken tog det en timme innan jag kunde logga in på datorn. Kul. Nåja, sen gick resten av dagen bra och Sami och jag lunchade på stan. Sen slutade vi mitt i allt samtidigt och for med varsin bil och handlade. Jag tog tydligen en gubbes uttänkta parkering och han hytte med näven åt mig. Jag glömde förstås kolla om hans namn stod på parkeringen... nog finns det folk, nog.

nänu ska jag äta middag. Så det så.

4 kommentarer:

  1. nämen vad var det för en gubbe? konstiga tider!

    SvaraRadera
    Svar
    1. en gubbe i röd skåpbil som hade röd mössa på sig. Ja, konstig!

      Radera
  2. Kul med folk som tror att de har ensamrätt på parkeringar och sånt tjaffs ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. man bara jaha, ursäkta att jag existerar ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).