torsdag 15 november 2012

Vi är alla lite vilsna, någon gång.

Photobucket

18 kommentarer:

  1. Är det du som fotat? :D
    gryyymt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det är det. Alla bilder på min blogg är tagna av mig, om jag inte skrivit annat :)
      Tack!

      Radera
  2. Svar
    1. tack, Mimi! NÄR SKA VI TRÄFFAS?!?!?!!? HAR DU INTE TID MED MIG, VAVAVA?!?!?!

      ... nämen på riktigt. Kan du vara ledig någon dag efter klockan halv tre? Pretty please? :D

      Radera
    2. Jag jobbar till 16 måndag till fredag varje vecka, så före fyra går inte. Men efter fyra eller en lördag?

      Radera
    3. jaa-aa, jag kanske kan hålla mig i stan eller jobba över lite någon dag. Eller så tar vi det en helg? :D

      Radera
    4. Helg fungerar bäst för mig :)

      Radera
    5. okidok :D men det får i så fall bli nästa helg eller så, för den här veckan har varit så tung att jag mest tänkt vara hemma och chilla :)
      Ska du inte vara på msn, Mimi!? Jag tycker det!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).