söndag 25 november 2012

Take a chance, make a turn to the flash light.

Photobucket
Photobucket

började dagen med att dricka upp sista kaffet och tvätta en matta. Så pysslade vi lite här hemma och sen for vi ut på en cykeltur medan vi tvättade lite (och tänkte flera gånger att farmor lurat oss att cykla någon underlig väg som aldrig tog slut, innan vi kom fram och kände oss orienterade). När vi kom hem blev det avsköljningsdags och sedan hängde vi ut tvätten som då blivit klar. Efter det skulle vi gå med äggskal till farmor (egentligen till farmors höns) och hamnade på middag. Det var fisksoppa med plättar till efterrätt, gott!

nu sitter jag här och känner mig alldeles slut i hela mitt jag och imorgon är det måndag igen. Jag förstår inte hur helgerna blivit så korta. Helt sjukt! Imorgon ska jag förhoppningsvis till läkare och förhoppningsvis vet hon vad mina utslag beror på och hur jag ska bli av med dem. Börjar bli trött på det här. Skulle egentligen varit till läkare i onsdags, men när vi var på väg in till stan ringde de från sjukhuset och sa att läkaren var sjuk. Kul. Men vad ska man göra åt sådant, liksom. Det var bara att boka en ny tid. Nåja. Får se var det blir, har inte sådär HALLELUJAH-mycket förtroende för hälsovården här.

är lite stressad med vad jag ska hinna med på praktiken innan jag far till läkare, men det ordnar sig väl.
Annars gör det väl helt enkelt inte det. Wäh.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).