lördag 3 november 2012

Seg som dålig pepparkaksdeg.

är seg idag, känns som hjärnan går på halvfart och att kroppen inte ens vill hänga med i den hastigheten. Hade tänkt städa huset idag, men jag tror vi skjuter upp det tills imorgon istället. Blir nog bäst så. Snart tänkte jag börja rustna ihop en risgrynsgröt till middag, mumsigt! Har också eldat lite pepparkaksljus idag, man ska ju börja jula i tid, för annars är man inte redo när det mitt i allt är december. Eh? Vi kan låtsas som det, i alla fall. Mm. Med den logiken börjar det bli dags att damma av Josh Grobans julmusik! ... tills Sami börjar klaga, hur som helst.

för övrigt och apropå ingenting, tror jag det börjar bli dags att göra något åt det här håret snart.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).