fredag 23 november 2012

Om dagen och morgondagen.

okej, när jag ändå sitter här som en frystorkad köttbulle kan jag ju skriva något. Idag har jag ätit lunch på Havtorn med mamma och pappa och sedan slutade jag praktiken tio över ett. Det var meningen att jag skulle sluta ett, men så krånglade skrivaren (ovanligt värre) och jag kände stressklumpen under bröstkorgen, fast jag bara skulle fara hem. I morse drömde jag att jag blev attackerad av tigerlejon och att det gick så långt att jag måste slå dem i huvudet med en påk med en spik i. Ajaj. Men vad gör man inte för att överleva? Drömde så intensivt att min första tanke när larmet ringde var "någon har ställt den fel, det stämmer inte". Fast det stämde ju. Så klart.

imorgon tänkte jag sprätta iväg i min racerkruka igen, ska hälsa på Mimzemouse och hon sa vi skulle baka.
Det låter bra. Mycket, mycket bra, för att vara exakt. Det firar vi med en bild från 2008, där man ser oss från våra bästa sidor!

Photobucket

förresten, är det faktiskt ingen av er som vill vara med i årets julkalender (ledsen smileymun)?
Har du missat att vi nämnt den kan du gå in här för att läsa mer.

4 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAH! Du vet att vi ser lite smått drogade ut där, va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jamen det är ju det som är så vackert! :D

      ;D

      Radera
  2. Men ÅHHHH! Det har jag missat helt!!! Jag vill jättegärna vara med i julkalendern i år! Jag var ju så ledsen över att ha missat den förra året! Är det samma teman som förra gången eller hittas det på nya? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad bra att du hinner med i år! Det är nya teman varje år! :D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).