torsdag 15 november 2012

Jag vill stjäla dina tankar ur ditt huvud.

Photobucket

efter en stressig dag med försenade vepor och sega skrivare på praktiken, och med ett huvud fullt av värk kom jag hem till det bästa idag: Sami kokade kaffe och hade köpt hem pepparkakschoklad, det räddade den här dagen från att hamna i botten av årets alla dagar. Typ. Eller så överdriver jag bara, blir lätt så när jag har huvudvärk. Kan liksom inte tänka klart. Konstigt, kan tyckas, eftersom att min tankefabrik bor i mitt högra knä. "Enkelt, Jenny - jag använder bara hjärnan!", typ så. Typ två. Okej, jag slirar.

idag borde jag stoppa en socka och fundera på julkalenderteman. Det är ju snart dags igen och Anna och jag har varit supersega med att klura på teman. Dåligt av oss, vi borde få stryk (stryk oss gärna medhårs). Dessutom skulle jag vilja förändra bloggen under helgen, är lite trött på allt. Som vanligt. Men jag har ju inga idéer. Som vanligt. Vi får se. Eller, jag får se.

2 kommentarer:

  1. Jag började faktiskt klura igår, men så ringde mamma på eftermiddagen igår och då tappade jag motivationen, och det blev inte bättre efter vad som hände inatt :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har också klurat, kanske vi fått ihop något på varsitt håll nu?

      nej, jag förstår det :(

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).