fredag 2 november 2012

I'll be back when you come down,
I'll be waiting for you.

Photobucket
så här finurlig ser jag ut idag, tjoho. Sami tog bilden.

först:
. får frågan hur gammal jag är, jag svarar "22" och de tittar på mig som att det inte är sant
. "vilken skola praktiserar du från?", vill svara "livets hårda skola" varje gång men säger inte det
. hon i kassan på S-market hade luggen på samma sätt som jag idag, undrar om hon också tänkte på det?

sen:
har avklarat andra dagen på praktiken (nej, jag tänker inte rada upp alla dagar) och känner mig rätt tillfreds med allting just nu. Sov inte superbra men inte superdåligt heller och är inte så fasansfullt trött just nu, har inte ont i magen längre heller. Inte mer än vanligt, alltså. Ville lyssna på radio för första gången på länge, när jag körde hem. De spelade hoppla-hästen-sången och jag ville slira ner i diket och krocka med ett träd, men lät bli. Istället kom jag ihåg att jag hade mp3:n i ett fack och lyssnade istället på Yellowcard hela vägen hem. Fin fisk.
Ikväll tänkte jag ta extra tidig godnattrörelse och så tänkte jag att vi ska städa huset imorgon. Blir bra. Ja!

förresten:
jag blev faster imorse, till en liten pojke. How cool is that?! Jag tycker väldigt.

8 kommentarer:

  1. Grattis faster-hanna! :) och jag tycker det var bra att du inte slirade av vägen och in i ett träd :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack, eller vad man nu säger ;) ja, kanske det, hade kanske varit jobbigt såhär i efterhand ;D

      Radera
    2. Ja, tack kan man nog säga :p

      Radera
    3. jamen jag har ju inte ens träffat lillen än! ;D

      Radera
  2. Åh, vad roligt! :D Det är underbart att vara faster :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! :D hahaha, där kan jag inte säga något ännu, när jag inte ens träffat lillen än ;D

      Radera
  3. Jam bra att du inte slirade och slutade i ett träd. Det ska du inte göra! Lillen ser också rktigt trevlig ut, tycker det ligger en hel del välbekant över honom :) Men man kanske är lite partisk som farmor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, men det kändes som det kunde varit värt det en stund där ;)
      ja, det tror jag att det kan göra och ja, det tror jag man är ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).