torsdag 1 november 2012

Hej, jag skriver nästan i sovande läge.

Photobucket
Photobucket

första dagen på praktik avklarad och det känns helt bra! Gick mest runt och tog andra i tassen och var med på olika möten och sådär, imorgon ska jag börja göra något produktivt, tror jag. IH! Jag tror det blir bra! Hoppas att jag får sova lite mer inatt än jag fick förra natten, vet inte vad grejen är. Har haft ont i magen sedan lite före middagen igår och inga tabletter jag har hjälper, inget hjälper. Nåja. Det är inte så illa just nu, en får ju vara glad för det lilla. Va? Nej, jag vet inte.
Jajajaja.
Efter sex (... vad trodde du nu?) timmar på praktik imorgon ser jag fram emot att ta helg på riktigt igen. En helg som betyder någonting! Tänk! Det är ungefär tre månader sedan sist, började ju bli dags. Ser fram emot det. Ser också fram emot att komma hem från praktiken imorgon, för Sami är ledig och kommer därför hålla sig hemma, vad jag förstått. Jag förstår ju förstås inte alltid allt, så där kan man ju aldrig vara säker och nu har jag ingen aning om vad jag skriver. Jag tror vi avrundar där. Avrundar i kantiga ringar av jord, sand och spån.
Man ska hålla sig till naturmaterial, har jag hört.

eh.


va?


hej.

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).