söndag 11 november 2012

Grusvägar och martallar.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

i fredags tog jag Emil med mig hem efter praktiken och han sov över hos oss. Igår gick vi ut på kamerapromenad en bit, tills det började regna. Kamerorna fick åka innanför jackan och vi såg ut att vara lätt havande. När vi kom hem åt vi lunch och sen for vi till Bussö. Därifrån for jag runt åtta igår kväll och jag måste säga att det var duktigt tråkigt att köra bil hem alldeles i min ensamhet. Så det så.

2 kommentarer:

  1. Uschja, det är galet tråkigt att köra bil ensam :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja :( men jag fick ju en timmes stämbandsträning i alla fall ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).