måndag 1 oktober 2012

So pay the money and take a shot.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

kom just hem från en timmes promenad, alltså, vi var inte som medverkande medan en timme promenerade, utan vår promenad varade i ungefär en timme. Jag är medveten om att förklaringen kanske bara behövdes om man bor i mitt huvud, men det kanske finns någon där ute i den vida världen som är lika förvirrad med hur man ska syfta rätt i en mening utan att det blir pannkaka av allt. Vi åt förresten pannkakor till lunch idag, men det hade jag inte alls tänkt ta upp. Jag tänkte mest skriva att vi promenerat i ungefär en timme och nu är min höft avliden. Kul kropp. Jedekül. Verkligen. Har hunnit duscha också, in the coldest dungeon on Earth. Ungefär.

nänu ... ska jag ... eh?

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja! Och den är värre idag, så min springrunda fick bli en cykelrunda istället :(

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).