torsdag 18 oktober 2012

Så är vi här, ännu en gång.


har sovit sista natten här nu, ikväll flyttar vi sängen och katterna (vilket är ungefär vad vi har kvar här) och sen har vi officiellt blivit Eckeröbor. Jag kommer från Eckerö från början, ungefär två kilometer ifrån stället vi ska bo nu, därifrån flyttade vi någon gång under 2007, inte för att det spelar någon roll för någon annan, men så är det i alla fulla fall.

just nu finns det inget internet i stugan vi ska hyra, men det är på gång. Det mesta ska vara klart, så det är bara telefongubbarna vi väntar på. Häh. Bo i skogen utan internet ... känns bekant, på något vis. Nåja, nåja. Jag ville bara säga att jag antagligen blir offline (så att säga) någon vecka, så alla är informerade.

nu ska jag gå ut i regnet, hämta påsar ur bilen, skynda tillbaka och sedan plocka lite smått som är kvar. Vi hörs när vi hörs!

13 kommentarer:

  1. Trist att vara utan internet :( Men du ska väl överleva gissar jag ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Men jag tror inte jag har tid att sitta vid datorn på ett tag ändå, det är så mycket som ska redas upp i huset först :)
      Jag har ju klarat mig utan internet förut ... ett tag ;D

      Radera
  2. Hoppsan, känns som om det inte var länge sedan ni flyttade :O

    Hoppas nya lyan blir bättre! Du får lägga upp ett par bilder tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej, det var ju inte det - jag tänkte kanske berätta om varför vi flyttar i ett videoinlägg, men det värsta är ju att det konstigt nog är en lång historia.

      ja, det hoppas jag med! Jadå, bara vi rett upp allt, nu är det mest kassar och lådor överallt ;)

      Radera
    2. Max on the move19 oktober, 2012 11:08

      Jaaaa! Videoinlägg tycker jag låter som en strålande idé! Så får vi höra lite skön dialekt också! :)

      Radera
    3. hahahah, det är bara det att det blir så himmelens långt! Men jag ska se var jag kan göra ;D

      Radera
  3. Låter som en bra idé! Känner att flytten behöver sin förklaring (för visst blir man nyfiken!)

    Ha det så himla bra under internetdvalan, kan nog vara rätt skönt!
    Men jag kommer sakna dig här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det förstår jag - ska se vad jag får till :D

      tack, det har varit en ganska skön tid - underligt hur långa dagarna är när man inte sitter framför datorn!
      Men nu är jag tillbaka, Emelie! :D

      Radera
  4. Aw så söta bilder. & gud så fin header du har - verkligen! ♥

    SvaraRadera
  5. Siddubarra:) Here are vi again...

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).