lördag 27 oktober 2012

Och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser.

Photobucket
20102012.

sitter här, nyduschad och fräsch som en nyss utslagen äppelblom. Eh, eller ja. Jag har precis duschat av mig de värsta lössen, Sami är i bastun. Jag gillar inte bastu, känner bara panik över att jag inte kan andas normalt och sen blir jag alltid sjuk. Inte bra. Inte alls.
Kom mig, förresten, till Bussö, efter många om och men. Blev avrådd att köra med sommardäck, så jag fick snällt vänta hemma på att Sami skulle sluta jobba så vi kunde ta hans bil. Det gick bra. Vi åkte inte i diket så mycket. Kanske bara tre och en halv gånger. Eh. Nej, det gick bra.
Jag känner att Intresseklubben har ställt upp sig på rad utanför ytterdörren nu, så jag ska nog gå och öppna. I badrock. Kan bli spännande!
Jag vet inte vad jag pratar om.
Det var ingen nyhet.

nu ska jag ta håret ur min handduksturban och sedan tror jag det blir till att borsta lilla framtanden.
Finfint, tycker en snickare från staden. Eller vem som helst, förstås. Va? Mm. Just så. G'natt!

4 kommentarer:

  1. Tack för besöket, det var fint att se er igen. Hade gått ett tag sedan sist. Bra också att hemresan gick bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det samma! Mhm, det blir ju så när alla har pyssel på eget håll. Jadå, det hade frusit på lite så det var inte så slaskigt, alltid något ;D

      Radera
  2. Nej, att köra med sommardäck är aldrig att rekommendera när det är snö :p Så det var nog lika bra att du väntade på Sami ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nej! Dessutom var det så varierande klimat på hela ön, typ slask i Eckerö, is i Lumparland - så det hade nog kanat för mig hur som helst ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).